Vad snabbt dagarna går!

Jag kollade in nästan hela tiden in 15 år med tvillingar men nu så har hon fått sina tvillingar och nu kommer hon kanske inte blogga mer. Hm trist. Man vill ju jätte gärna se hur barnen växer upp och hur de ser ut men hon var natuligtvis anonym så de kommer aldrig hända fast man önskar.

Jag har inte hunnit göra så mycket idag. Har kollat in en film som heter Anaconda 4 den var inte så bra. Man sog att ormen var data gjort, ganska dåligt data gjord så jag gillade inte filmen alls men endå så kollade jag.

Jo jag är ju i Turkiet och här är det inte bästa vädret. Det har regnat i flera dagar, ja sens Aleyna blev sjuk. Men det har varit lite sol då och då och varmt men det var endå länge sen vi badade i Svarta havet. Snart blir det lunch tror jag men vet inte vad de blir. En turkisk mat eller den blir gjort i Turkiet men skit it de blir iallafall lunch! =)
Postat av: OLIVIA

tack och detsamma!

2009-07-21 @ 13:05:14
URL: !http://oliviasworld.blogg.se
Postat av: Linda - ndaiL

Härligt med turkiet :D

2009-07-21 @ 15:09:54
URL: http://ndail.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0