Ny ROCKSTAR frilla.

Ja jag har klippt mig. Men först så gillade jag de inte. Han gjorde så att jag såg ut som en rocksjärna, usch! Men efter en timme kan man säga ungefär så blev det bättre. Jo jag har bilder på mig med min rockstar frisyr fast inte ner laddade in på datorn. Jag tror att ni kommer få se min rockstar frilla imorgon.

Idag var det "konser" i byn som vi är, de dansade och sjöng hehe. Vi såg 'söta killen' men han såg inte oss sedan skulle vi gå. Både jag och Aleyna blev fett sura för vi ville verkligen inte gå för han stod fett nära oss men endå så såg han kankse inte oss.


Uff.. det ser inte ut som en ROCKSTAR frilla längre, fast de gjorde.
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi tack ska du ha ^^, Jag säljer isåfall designers. Kram!

2009-07-25 @ 02:24:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0