Gårdagens babbel och lite från idag.

Hej!
Igår så skrev jag nästan inget alls så jag tänkte berätta vad som hade hänt igår nu.
Jo vi var hemma nästan hela dagen igår tills Aleynas morfar sa att vi skulle på bröllop. Vi hade inte mycket tid på oss att fixa oss så jag gick osminkad medans Aleyna hann. Vi åkte till bröllopet men vi var där inte länge. Det var fettma boring, så vi taggade till parken som vi inte hade varit på i flera dagar. Och gissa vem vi såg där? En kille som både jag och Aleyna gillar.. Jag ville gunga så Aleyna följde med men gungorna var upptagna av söta killen som båda gillar och hans två kompisar så vi gick till en rushelkana ( ingen aning alls hur det stavas ) och jag ville sminka mig men de kom efter oss. De satte sig på en mur och de värkade som att de skulle komma fram men Aleyna blev typ fett nervös så vi gick till toaletten. [ Skkiit, den äckligaste toaletten jag någonsin har varit på! ]. Men sedan så stirrade han bara på oss när vi satt och kollade hur andra dansade i parken xd.

Idag har inte det hänt mycket alls. Vi har gått till en "gympasal" där vi spelade banminton ( uufff.. stavningen probleeem! ) och lite basket sedan åkte vi upp till dalarna för att hämta Aleynas mormor sedan så har jag och Aleyna ätit mat och snart, eller hehe snart...? När klockan runt 8-9 ska vi till parken och Aleyna ber verkligen till gud att vi träffar honom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0